REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I Postanowienia ogólne, Definicje
- Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod domeną: sklepbambino.pl
- Sklep internetowy działający pod w/w adresem prowadzony jest przez Sklep Bambino Paweł Stobiecki wpisanym do CEIDG, NIP 9541183005, REGON 272275424 z siedzibą ul.Gen.Jankego 156, 40-617, Katowice
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto(uwzględniające podatek vat) i podane są w polskich złotych.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem o którym mowa w art.8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczna.
- Obowiązkiem każdego Klienta jest zapoznanie się z poniższym Regulaminem.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarki internetowe tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer w aktualnej wersji, dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.
- Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena Produktu oraz koszty dostawy określone przez Sklep.
- Klient jako potwierdzenie sprzedaży otrzymuje paragon fiskalny ewentualnie na życzenie fakturę vat.
- Staramy się jako Sklep, aby zdjęcia Produktów jak najlepiej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. Sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego
Użyte pojęcia w regulaminie oznaczają:
Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem sklepbambino.pl za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Sklep Bambino Paweł Stobiecki NIP9541183005 Katowice ul.Jankego 156
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.sklepbambino.pl
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia
i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępny w Sklepie towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
II Zawarcie umowy i realizacja zamówienia
- Zamówienie należy składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,
- wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),paczkomat lub kurier,
- jeżeli Klient chce otrzymać fakturę vat należy podać wszystkie niezbędne dane,
- potwierdzić zamówienie
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.
- Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
- Czas realizacji zamówień zależy od formy wybranej zapłaty za towar. W przypadku odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym towar gotowy jest do odbioru w ciągu 1-2 dni roboczych od daty wpłynięcia zamówienia. W przypadku wyboru przelewu na konto/przedpłaty, towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od daty wpływu zapłaty na rachunek bankowy wskazany w niniejszym Regulaminie. Brak wpłaty (lub odbioru – w przypadku wyboru opcji „odbiór osobisty”) w ciągu 3 dni roboczych od daty potwierdzenie przyjęcia zamówienia powoduje jego anulację.
- SKLEP zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku jeżeli zamówiony towar zostanie sprzedany w tym samym momencie w sklepie stacjonarnym, a system nie zdąży go anulować z oferty internetowej.
- SKLEP internetowy realizuje zamówienia z wysyłką do Polski.
III Metody płatności i dostawy
- Płatność:
- na konto bankowe PKO BP
- Płatność za pośrednictwem Przelewy24
- Gotówka/karta w sklepie stacjonarnym
- Dostawy:
- Paczkomat InPost – 14zł
- Kurier InPost – 16zł
- osobiście w sklepie stacjonarnym
IV Zwrot lub wymiana
- Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy/dostarczenia produktu. Postanowienia dot. prawa do odstąpienia przez konsumenta od umowy stosuje się odpowiednio do przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- W takim przypadku należy dołączyć do przesyłki ze zwróconym towarem oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i wysłać na adres Sklepu (Sklep Bambino ul.Gen Jankego 156, 40-617, Katowice) lub wysłać je na adres e-mail Sklepu. Formularz oświadczenia znajduje się na stronie Sklepu.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W przypadku wymiany towaru koszty ponownej wysyłki ponosi Klient. Wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu wpłaty na konto Sklepu.
- Odesłany przez Klienta towar do zwrotu lub wymiany nie może zawierać śladów użytkowania, zniszczenia i uszkodzenia. Metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone.
- W terminie 14 dni od otrzymania towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.
V Reklamacja
- Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta. Zgłoszenie reklamacyjne należy złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie Sklepu.
- Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługuje konsumentom, stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi wygasa po 24 miesiącach od daty odebrania Produktu.
- Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
VI Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.